مقالات

پوشاندن فضاهای پرت دکوراسیون با 6 روش

ایده های مسکونی - کمد و کتابخونه

هنگام چیدن دکوراسیون حتما اتفاق افتاده که گوشه ای از فضای مورد نظر خالی بماند; گاهی این خلوت و خالی بودن لازم است ; اما همیشه هم خوشایند نیست; و ظاهر دکوراسیون را نامطلوب می نماید در این مقاله با ما همراه باشید تا با ایده هایی ساده راه هایی برای پوشاندن فضاهای پرت را پوشش دهید

۱.گیاهان خانگی

گیاهان خانگی بلند یکی از راه حل های آسان برای پر کردن فضاهای خالی شما می باشد، به سادگی می توانید با یک گلدان نسبتا بلند کنج خالی خود را پر کنید و چهره ی زیبایی به فضای خالی خود ببخشید.

حتما نیاز نیست که گلدان های شما بلند باشد یا از یک تک گلدان استفاده کنید، اگر فضا به شما امکان می دهد از ترکیب چند گلدان ساده یا پایه دار برای پر کردن فضای خالی خود استفاده نمایید.

مطالب مرتبط :

گیاهان خانگی

۲.نردبان

گاهی نیاز است در فضای شما یک وزن بصری ایجاد شود، وزن بصری می تواند در رابطه با ارتفاع، جنس و رنگ و بافت ایجاد شود، به سادگی با استفاده از یک نردبان می توانید در فضای خود وزن بصری را ایجاد نمایید، و چهره متفاوتی به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

۳.شلف

اضافه کردن شلف ها و قفسه ها یک راه حل عالی برای کنج های خالی شماست، اگر شما فضای کوچکی دارید شلف ها بهترین گزینه برای طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل شما می باشند حتی می توانید آن ها را به سادگی خودتان بسازید!

۴.صندلی

یک کنج دنج برای کتاب خواندن می تواند علاقه شما را به مطالعه دو چندان کند، با یک صندلی فضای خالی دکوراسیون خود را بپوشانید، این صندلی می تواند به انواع مختلف راک و یا حتی مبلمان تابی باشد و به فضای شما چهره ی بی نظیری ببخشد ! از صندلی به عنوان میز استفاده کنید! و از آن یک عنصر دکوری بی نظیر بسازید، کافی است کمی خلاقیت داشته باشد تا دکوراسیون مقرون به صرفه ای را برای خود خلق نمایید و راهی برای پوشاندن فضاهای پرت شود.

شلف کتاب

۵.هنر

هنر یک گزینه ی عالی برای پوشاندن فضاهای پرت شماست، هنر می تواند به گونه های مختلف در فضای شما قرار بگیرد، حتی می توانید فضای خالی خود را با استفاده از تابلو های هنری تبدیل به یک نقطه ی کانونی کنید و لذت ببرید . گاهی نیاز نیست که حتما عناصر هنری مثل تابلو ها را به دیوار آویزان کنید کافی است فقط از خلاقیت خود استفاد کنید، می توانید به روش های مختلف کنج خالی دکوراسیون خود را بپوشانید به طور مثال تابلوهای خود را روی زمین به دیوار تکیه دهید و فضای بی نظیری را خلق نمایید.

۶.میز کوچک

ترکیب یک میز کوچک با عناصری مثل گلدان، آباژور، شمع ها به خوبی می تواند چهره ی بی نظیری را به فضای خالی شما ببخشد، از این میزهای کوچک می توانید برای فضاهایی خالی ورودی ها به خوبی استفاده کنید و لذت ببرید . ایده های بسیار زیادی برای تزئین میزها و قرار دادن آن ها در فضاهای خالی شما وجود دارد; فقط کافی است; که آم ها را با سایر بخش های دکوراسیون خود هماهنگ کنید; و جلوه ی بی نظیری به فضای داخلی خود ببخشید، خلاقیت خود را در این زمینه فراموش نکنید.

تلگرام پروان دکور
اینستاگرام پروان دکور

دیدگاهتان را بنویسید